Pilates

Pilates

Pilates trening sa Amilom

Pilates je zapravo fuzija između zapadnih i istočnih fizičkih sustava, što ga čini kompleksnijim od većine zapadnjačkih populističkih sistema “za uljepšavanje Vašeg tijela”, a opet ga poprilično udaljava od istočnih sistema koji ljudsko tijelo ne tretiraju odvojeno od psihe, religije, filozofije. Ono što pilates metoda obrađuje , točnije posuđuje od istočnih sistema jesu : disanje u skladu s pokretima tijela, mehanika tijela, ravnoteža, koordinacija, pravilno pozicioniranje tijela, svijest o prostoru, snaga i fleksibilnost.

Na prvi pogled, pilates i yoga djeluju vrlo slično. Naravno, ako se oslonimo na vizualni i gimnastički aspekt. Po pristupu prema tjelovježbi obje discipline tretiraju individualno vježbača, a kompetitivnost pri vježbanju svedena je na minimum. Sama metoda sastoji se od različitih pokreta istezanja kojima stvara veliku fleksibilnost i koordinaciju mišićne mase, čime djeluje na sposobnost boljeg snalaženja u prostoru.

Sve se vježbe izvode vrlo lagano, bez naglih pokreta ili pocupkivanja u mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbe, budući da se radi o izometričnim vježbama koje traže izdržljivost. Treba naglasiti da se kod takovog vježbanja mišićni volumen ne pojačava, već postaje elastičan, vretenast i gibak. Ponekad je vrlo sličan butoh vježbama, jer također zahtijeva krajnje položaje. Kralježnica i zglobovi se vrlo dobro tretiraju pri vježbanju pilatesa.

Termini:

  • Petak 17:15 - 18:10
  • Nedjelja 17:15 - 18:10
Snaga Cardio Fleksibilnost Regeneracija
1 1 4 4

Skala: 1 (nizak), 2 (srednje nizak), 3 (srednje visok), 4 (visok)