Step Aerobic

Step Aerobic

Step Aerobic trening sa Amilom

Termini:

  • Ponedjeljak 20:15 - 21:10
  • Subota 10:00 - 11:00 

Step aerobic je kardio (aerobni) trening specifično adaptivan u grupnim treninzima, kako planski tako i situaciono u zavisnosti od sastava vježbača na samom treningu.
Jedan je od omiljenih programa svih vježbača sportsko-rekreativnih programa, a zasnovan je na cikličnim ponavljanjima/kombinacijama koraka koji se izvode na podlozi i steperu uz adekvatnu muziku koja se prilagodi ritmu treninga. Na samom treningu se izvode koraci niskog i visokog intenziteta, u zavisnosti od intenziteta samog treninga. Trening počinje postepenim zagrijavanjem koje može da traje 8-12 minuta i obično se radi o kombinacijama jednostavnih koraka na tlu. Nakon zagrijavanja postepeno se počinje sa radom na steperu, metodičkim pristupom od jednostavnijih ka složenijim pokretima i kombinacijama pokreta, uz eventualnu primjenu intervalne metode rade. Glavni dio traje cca 40 minuta (u zavisnosti od koncepta treninga) nakon čega slijedi faza postepenog ”hlađenja” koja može biti na steperu ili na podlozi, a sa ciljem snižavanja frekvencije pulsa, te da bi se moglo primjeniti istezanje, koje je ujedno i završni dio treninga.

Redovni treninzi step aerobic-a imaju višestruko pozitivan uticaj na kardiovaskularni i respiratorni sistem, prevencija, ublažavanje ili otklanjanje faktora rizika bolesti srca i krvnih sudova, unaprijeđuju opći status mišićno-koštano-zglobnog sistema, reguliše prekomjernu tjelesnu masu, takođe je izuzetan način prevencije, ublažavanja i otklanjanja psiho-emocionalne napetosti.

Snaga Cardio Fleksibilnost Regeneracija
2 3 2 0

Skala: 1 (nizak), 2 (srednje nizak), 3 (srednje visok), 4 (visok)