TRX Suspension Workout

TRX Suspension Workout

TRX Suspension Workout sa Amarom Čejvan

TRX ili trening suspenzije - rekvizit koji je nastao iz potrebe, ali i kao sredstvo vrhunske fizičke pripreme američkih vojnih postrojbi. Vrlo brzo zbog velike efikasnosti i različitih mogućnosti primjene postaje glavnim trenažerom vrhunskim sportašima, a nalazi primjenu u rekreaciji i rehabilitaciji. TRX program će vam osigurati  neograničen izbor i načine izvođenja pokreta i vježbi u svim tjelesnim ravninama, treniranje pokretam a ne mišića, maksimalnu aktivaciju mišića stabilizatora trupa, upotrebu vlastite težine i sile teže kao regulatore opterećenja, potpunu slobodu pokreta u prostoru, razvoj kondicije, fleksibilnosti, ravnoteže, eksplozivne i reaktivne snage, brzine, agilnosti te sagorijevanje potkožnog masnog tkiva. TRX ili trening suspenzije - rekvizit koji je nastao iz potrebe, ali i kao sredstvo vrhunske fizičke pripreme američkih vojnih postrojbi. Vrlo brzo zbog velike efikasnosti i različitih mogućnosti primjene postaje glavnim trenažerom vrhunskim sportašima, a nalazi primjenu u rekreaciji i rehabilitaciji. TRX program će vam osigurati  neograničen izbor i načine izvođenja pokreta i vježbi u svim tjelesnim ravninama, treniranje pokreta a ne mišića, maksimalnu aktivaciju mišića stabilizatora trupa, upotrebu vlastite težine i sile teže kao regulatore opterećenja, potpunu slobodu pokreta u prostoru, razvoj kondicije, fleksibilnosti, ravnoteže,  eksplozivne i reaktivne snage, brzine, agilnosti, te sagorijevanje potkožnog masnog tkiva.

Preporučuje se jer je prikladan za početnike, a isto tako i za napredne vježbače jer je njegova glavna značajka vježbanje vlastitom težinom postavljajući tijelo pod različita opterećenja koja ovise o vježbi i poziciji tijela. TRX je mali rekvizit koji ti stane u torbu za treniranje i uvijek ga možeš nositi sa sobom što ti omogućava odraditi trening bilo gdje i u bilo kojem vremenu. Poboljšanje u snazi i izdržljivosti, ali i kontroli vlastitog tijela vježbači mogu očekivati već nakon mjesec dana redovnog treniranja, ali sve je na vježbaču, ako je tijelom i duhom prisutan na treningu, tada napredak neće izostati.

Termini:

  • Srijeda 17:15 - 18:10
  • Nedjelja 10:00 - 11:00